دو شنبه 2 ارديبهشت 1392
ن : lafee

هیپرلیپیدمی: یکی از عوارض سندرم نفروتیک

 


هیپرلیپیدمی یک عوارض نفروتیک syndrome.It است یک اختلال با چربی اضافی در blood.Lipids ها در حال حاضر بازی یک تابع مهم در بدن است، اما سطوح بالای چربی می تواند بسیاری از مشکلات سلامتی شود.

علل هیپرلیپیدمی در سندرم نفروتیک

* به عنوان سیستم فیلترینگ اختلال، می تواند به مقدار زیادی از پروتئین در urine.To، انطباق به سطوح پایین پروتئین در خون منجر شود، کبد خواهد compensatorily.In پروتئین این شرایط synthetize، کبد synthetize لیپوپروتئین بیش از حد، به خصوص LDL است. مقدار زیادی از لیپوپروتئین می شود به خون، در نتیجه بالا بردن سطح چربی.

* اختلال متابولیک یک مشکل از syndrome.As نفروتیک تعادل محیط داخلی مختل است، فعالیت آنزیم خواهد بود changed.The فعالیت لیپوپروتئین لیپاز پس از آن می توانید چربی را از خون از بین نمی برد به طور موثر کاهش می دهد.

مضرات هیپرلیپیدمی در سندرم نفروتیک

میزان چربی بالا می تواند سرعت بخشیدن به یک فرآیند تصلب شرایین یا سخت شدن arteries.Atherosclerosis خطر ابتلا به بیماری های قلبی، سکته مغزی، و دیگر عروق diseases.Therefore را افزایش می دهد، مهم است که برای مدیریت هیپرلیپیدمی در سندرم نفروتیک.

چگونه برای مدیریت هیپرلیپیدمی در سندرم نفروتیک

تغییرات شیوه زندگی مانند ورزش و خوردن یک رژیم غذایی سالم نیز می توانید میزان چربی خود را کاهش داده و اغلب اولین قدم در treatment.You باید کاهش غذاهای چربی در رژیم غذایی روزانه خود را لود می شود. شما می توانید مراقبت های بهداشتی بیشتر برای سندرم نفروتیک یاد بگیرند.

داروهای کاهنده لیپید داروهای needed.Stain می تواند به کبد شما از کلسترول تولید جلوگیری. برخی داروها می تواند بدن خود را از بازجذب کلسترول در صفرا جلوگیری می کند.

به عنوان نتایج هیپرلیپیدمی از سندرم نفروتیک، هدف اصلی از درمان است به کنترل مشکل کلیوی.

ایمونوتراپی درمان های هدفمند برای syndrome.It نفروتیک است می توانید فعالیت های غیر طبیعی سیستم ایمنی بدن را کنترل و بازگرداندن واحدهای فیلتر اختلال در kidneys.Thus ها، می تواند چربی خون به طور موثر و اساسا مدیریت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفروتیک,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.